søndag 30. november 2008

Utfordringen..

Så Hege utfordrer meg til å skrive mine 7 mørkeste hemmeligheter.. DA--DA--DAAAA!!! Hmm.. Jeg tror egentlig ikke at jeg har så mange hemmeligheter.. Men jeg prøver fordet^^

1. Jeg kan alle de gamle Britney Spears låtene, og Backstreet Boys låtene.. (Please don't kill me..)
2. Jeg elsker biler og adrenalinkicket jeg får når noen kjører fort.
3. Jeg sucker i norsk (kanskje ikke en mørk hemmelighet lenger xD)
4. Jeg kan løse Rubiks kube på 5 minutter
5. Liker å skille meg ut
6. Synger ofte ting jeg finner på og akkompagnerer med piano eller gitar selv om jeg ikke kan spille noen av dem.. xD
7. Jeg forteller verdens verste historier

Vel, jeg får følge tradisjonen og utfordre to stykker.. Det blir.. *trommevirveeel* .. Guro og Thea!
Vel, det er to Thea'er, men jeg utfordrer begge to! Woho, kontroversiell xD

Ingen kommentarer: