tirsdag 3. mars 2009

Rabalder

Leverpostei-reklamen med småbarna er verdens søteste. Jeg vil også ha en unge med Mozart-parykk som ødelegger et piano^^

Ellers er jeg allerede lei smertestillende. Jeg klarte jo å gjøre noe som skal være ganske umulig.. Dette gjennom tak er noe man tydeligvis ikke gjør hver dag.. Jeg som bare ville passe inn. xD
Uansett kan jeg ikke anbefale det, en mulig prolaps i ryggen er ikke særlig deilig. Og mye smertestillende gjør det umulig å holde seg våken i timen.. *gjesp*
Snøen hjelper ikke mye heller. Det er glatt og vått overalt. Jeg vil ha sommer. NÅ.

Engelskklassen har dratt til London og koser seg der, ellers strever jeg meg gjennom timer med iPod med høy, bråkete musikk, og tar notater i søvne jeg ikke husker å ha tatt..

Kos dere i snøsmeltinga^^

Ingen kommentarer: