lørdag 18. juli 2009

Nå har jeg nettopp brukt en uke på å rydde rommet mitt, bare for å ha noe å gjøre.
HJELP MEG!
Å være hjemme i sommerferien er kjempekjedelig. Og det regner, så jeg kan ikke male hyllene mine.. Gleder meg faktisk til jobb på mandag. xD

Var i Arendal forrige helg da. Bortsett fra masete besteforeldre og småirriterende kusine/fetter så var det artig. Vi feiret 70-årsdagen til farfar og gullbryllupet til han og farmor. Pluss at minst halve familien har jubiléer i år; 18 år, 20 år, 50 år, sølvbryllup, osv. Kusinen min har en datter på 1 år. Hun har nettopp lært seg å gå og er kjempesøt, gikk sikkert rundt med henne i en time, for hun går ikke uten at noen holder henne i hånda^^

Her er et bilde av hele familien min tatt av en sucky fotograf. haha^^

Dette er alle søskenbarna. Litt av en gjeng må jeg si^^
Og alle sammen er ikke så små, men jeg har på meg veldig høye sko og står i oppoverbakke xD
Meg og søstra mi (:

Ingen kommentarer: