fredag 26. september 2008

Skummel dame

Jeg jobber i en bokhandel. Ja, veldig gøy.. x)
Idag kom det en dame inn i butikken en halvtime før vi stengte og spurte om vi hadde kristne bøker. Hun jeg jobbet med forsvant for å lete litt, men jeg ble stående og hun begynte å snakke til meg. Tabbe nr.1. Hun hadde hatt alle slags merkelige opplevelser hvor hun hadde blitt møtt av jesus og den hellige ånd og fått bønnesvar. Jeg nikket pent og smilte tilbake. Tabbe nr.2.
Hun stod og forkynnet i en heeel time før jeg sa at vi hadde stengt for en halv time siden og at hun nesten måtte gå nå. Hun skremte meg. Hun er den skumleste personen jeg noen gang har snakket med. Jeg så henne på Meny etterpå og løp og gjemte meg, så redd ble jeg.
Jeg kommer til å havne i helvete forresten, for jeg har ikke noe imot homofile prester...

Ingen kommentarer: