mandag 13. oktober 2008

Bøker

Hoho, da har jeg igjen gått over i lese-bøker-modus. Dette betyr mindre musikk, mer bøker. Vel, det har vel ikke blitt mindre musikk, men mer bøker.
Akkurat nå står valget mellom "Soga om Gunnlaug Ormstunge"(norskoppgave) eller Deception Point. What a tough choice..
Jeg leste en samling av noveller som Stephen King hadde skrevet på 70-tallet. Eller, jeg hadde lest en som heter Cell først, som jeg ble så skremt av at jeg trodde jeg skulle få mareritt. Den likte jeg. (: Night Shift, som samlingen het, var derimot kjedelig og gav kortvarig glede, fordi den hadde spenningsmomenter. Håper Deception Point er bra, har lest alle de andre bøkene av Dan Brown, han skriver så bra^^ Hmmm, tenkte jeg skulle skrive en liste over favorittforfattere mine med det samme jeg :D
Here it comes:
- Khaled Hosseini - The kite runner osv.
- Dan Brown
- Stephen King - så lenge det ikke er noveller
- Anne Ch. Østby
- Carolyn Keene - jeg kan ikke noe for det, er en Nancy Drew fanatiker(a)



"Those books you've read in your youth,
like holidays at home
continue to remind you
of who you were
and who you are.."

- Use your words - Unknown

Ingen kommentarer: