lørdag 11. oktober 2008

Hun er så jævelig skrudd..

Hvordan kan hun gjøre noe sånt mot ham? Hun elsket ham jo en gang.. Jeg blir så sur at jeg får lyst til å gråte.. Hva FAEN er problemet hennes?!?! Jeg visste ikke at det fantes så ondskapsfulle og manipulerende mennesker i verden. Det verste er at hun antakeligvis kommer til å være der leenge.. Jeg kan jo ikke bare stenge henne ute siden hun nesten er familie.. Jeg vet bare ikke hva jeg kommer til å gjøre neste gang jeg ser henne.. Jeg har ikke sett henne siden jul, og da var hun ikke sånn.. Litt av en midtlivskrise. Jeg håper hun angrer seg og vil ha alt tilbake og han ender opp med å knuse hjertet hennes. Hun fortjener ikke noe annet, hun fortjener ikke oppmerksomhet engang, jeg skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg.. Men det har med familien å gjøre, derfor bryr jeg meg. Hun ødelegger andre mennesker, derfor bryr jeg meg..
Fy faen, hun er så jævelig skrudd i hodet. Eller, som noen sier: "mangler ett par skruer"..
AARGH!

Ingen kommentarer: