torsdag 23. oktober 2008

skole? syk? nei takk, ingen av delene.

Oida..
Den Soga om Gunnlaug Ormstunge tingen skulle jeg ha lest ferdig for en stund siden.. Jeg skulle også ha gjort fysikken og kjemien. Men neida.. Idag sovnet jeg nesten i historie. Jeg hater å bli så trøtt at jeg ikke klarer å tvinge øynene til å være åpne engang.
Slit å være syk, jeg har liksom ikke noe ekstra energi.. Jeg vil bli frisk NÅ! >.<

Tenk så herlig å ha skolefri nå. Slippe å gå til skolen mens veilysene fortsatt er på fordi det er så mørkt. weee

Imorgen er det skole, så jobb, så bursdag. Yey, Christine er 17! :D
Lørdag er det jobb.
Søndag må jeg antakeligvis stå opp tidlig for å øvelseskjøre. Men hvis ikke, YEY, jeg kan sove lenge. Også kanskje show (eller noe sånt?) i asker.

Håper folk får en fin helg..^^

Ingen kommentarer: