onsdag 29. oktober 2008

Snø og annet

Guess what? SNØ!
Vinter? Neeh.. xD

Anyways, idag var en kos dag^^ Pia, Marit, en som heter Sindre og jeg dro på kino i Sandvika etter skolen.
Snøen gjorde meg faktisk glad, noe som aldri har skjedd før. Nå er faktisk den eneste tingen som gjør meg skeptisk til snøen er at jeg må stå på ski på den.. Jeg syns at det er idiotisk at lærerne ser på det som en selvfølge at alle elever har ski og kan gå på dem. Meg = ingen av delene. Jeg vet at jeg er en sucky nordmann, men har ikke Norge forandret seg noe i løpet av det forrige århundre?

Uansett blir det kos å gå til skolen imorgen med musikk ++. Just like old times, eller 1.klasse. Kall det hva du vil^^

1 kommentar:

Heidi sa...

SERIØST??? jeg elsker alle som ikke står på ski. seriøst. skidager er det verste jeg vet.