torsdag 28. august 2008

Digg dag

Idag har vært en digg dag. Slutta tidlig, dro til Nesbru, sa ifra at jeg "ikke er en elev ved denne skolen", møtte gamle kjente, dro til sandvika, så på en utrolig rar "Karnevalparade" med SFO-unger. Var en tur på Helgerudgården. Hvordan kan det som var Sandvikas største kjøpesenter før, ikke ha doer? Ærlig talt, én do på hele jævla stedet. Bra gjort. Ellers har jeg lest ut en bok, ett par blogger, lært meg Life is Wonderful på gitar og hørt på mye musikk. Fått webkamera på pcen til å funke også. Utrolig deilig. Det må bli flere sånne dager hvor alt jeg egentlig gjør er å slappe av. Nam^^

Jeg skifta på bussen. Jeg kjøpte meg en ny topp og ville gå med den. Midt i skiftingen er det en som setter seg på bussraden ved siden av meg. Og stirrer. Merkelige mennesker man møter i verden. Det må han ha tenkt også mens jeg dro toppen min av beina mine. Det er gøy å se rar ut.
Så satt jeg der. Med kaffe og musikk. Nam^^

Det gikk ikke opp for meg før nå at jeg skrev norsk. Hvorfor skjer det med meg hele tiden? Og bare for å ha sagt det, bokmål og ny-norsk er IKKE det samme. Aargh, utrolig irriterende, jeg liker ikke norsk. Eller, jeg liker ikke FAGET norsk. Hvorfor skal jeg bli bedømt i noe jeg er utrolig dårlig i? Urettferdig skolesystem, men det vet vel de fleste fra før av.

Nå skal jeg gå å sette meg med musikken min, spille Life is wonderful på gitar og slappe av.. Eller sove. Spørs om jeg er trøtt eller ikke.
Wow, jeg må kutte ned på koffeinen.

Ingen kommentarer: